27.1.10

klavye.

evet  sana gerçekten çok  ihtiyaç duydum.yokluğunda mausla nekadar içli dışlı oldum bilemezsin.hatta sana ihanet boyutuna geçtim. ama bunu sen istedin. bunu hakettin.beni  yarı yolda bırakmaman gerektiğini bilmeliydin.ve şimdi hayatıma yeni  bir klavye soktum.evet senın kadar rahat ergonomik cool ve pahallı değil.hatta virgüle basınca enter görevi yapıp satır atlıyo ve space ise 2 kez basmışım muamelesi yapıyo.ama olsun. inan ki daha fonksiyonlu.inan ki yokluğunu hiç aramıcam..

!! teknolojiye muhtaç olduğumuzun kanıtıydı  yaşadıklarım.eğer klavye olmasaydı  ve ekran klavyesınden yazışmalar gerçekleşseydi eminim ki  bunu daha pratik kullanma kursları da açılırdı.bizi  kendine mahkum eden teknolojiye sahibiz. çok acı verici ve zavallıca bi durum.



ps: virgüle basınca enter,entere basınca virgül benimki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder