21.7.10

şuanda klozette oturmuş çişimi yapıyorum.
aslında bu an,demin yazdığım şu an değil.
ben bu yazıyı buraya geçirirken de şu anda olmıcam.
bu gün çok  mutluyum.
köyden yarın gelmiş gibi.
birsürü uğraş buldum kendime.
tamamen yapmak  istediğim şeyleri yapmaya başladım.
evet artık çok mutluyum.
belki ulaştım  ben de.
'şu an' da kafam iyi aslında.
çok  iyi.
ama bunlar benim tamamen gerçek düşüncelerim.
ve hislerim de..
"bütün gün on metre kare alanda bilgisayar başında oturuğumu  duşunuyodum hep.aslında hayırmış.ben farkında olmadan çok şey  yapıyomuşum.evet  hem  de oturduğum  yerden.özlemeyi bile oturarak  gerçekleştirdim.günün sonunda 'sadece 30 lira kazanmışım' dedim kasaya baktığımda.bütün gün oturarak  kazanmamışmıydım bu parayı.oturmaktan kolayı  mı  var dünyada.küçümsedim evet .neyse sonu gelmicek.umrumda da değil açıkcası  bi sonunun olması. sifonu cektim by.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder