27.8.10

geçen yaz nekadar iyiydi aslına bakarsam.
fazla iyiydi:) denizi, filiz ablayı , adnan abiyi çok özledim. ve aydın bakır.
şuanda parçalanmış bi aile gibiyiz. ama geçen yaz gerçekten çok  iyiydi.
unutamayacağımız şeyler yaşadık.hayvanlar gibi eğlendik.yüzdük, dans ettik, uyuduk, kustuk, koştuk, kaçtık telefon aradık. ahahah  hiç unutmuyorum  koskoca evi benim  unutkanlığım yüzünden hiç tahmin etmiyceğim adamlar delik deşik aradılar. onları  bu yüzden çok değerli buluyorum:) belli etmiyolar ama beni seviyolar. bunu  hissedebiliyorum.ki zaten önemli olan hissettiğim:) sizleri çok seviyorum eK.nurselin.filiz.aydın.adnan.deniz.fahri.gülsüm.feramuz.hülya.uuh  kocaman bi aileymişiz.mişiz...
ilk  günü hatırlıyorum."burda brsürü fotoğraf  çekeriz nurselin"!
saatlerce kocaman yatakta oturup sadece dedikodu yapmak vazgeçilmezdi.
sonra bana anlattı durdu. ben de merak ettim. öbür gün geliceklerdi. sabahtan heyecanla uyandık biz.:D
kapıda ayakkabı var denizin mi diye sordum. kapıdan bi çocuk girdi bize el salladıı. nurselin gitti sarıldııı bende tanıştıım.
aslında çok  iyi bi arkadaşlığa adım atmıştık biiz. her gece koskocaman ailemizle barbekü başında saatlerde konuşarak  yemek yer ardından bildiğimiz şarkıları  söyler  içkimizi içerdiik. geceleri kurbağalı havuzumuzda yarışmalar yapar,sarhoş olanları atar ayıltırdık biiz.ayın 2sini çok iyi hatırlıyorum.temmuzun ikisi.temmuz da bitti demişti aydın bakır ve bir hafta sonra tatil bitmiş ağustos olmuştu sanki. anlatamadığım daha birsürü şey.hala çok seviyorum ve hepinizi çok  özlüyorum.hepinizin apayrı bi yeri var bende. ve biliyorum ki  bir gün  herkes sevdiği insanlarla beraber ölücek:)