6.2.12

şimdi çok derine inmek gibi birşeyden bahsediyordum ya.aslında öyle birşey yok  sabahtan akşama kadar gülüp karn ağrısı çekmek gibi birşey.midem bulanıyor üstelik yanında kahveyle çayı aynı anda içmek istiyorum.film okadar güzeldi ki.bunu tarif etmek için uğraşmam bile. günlüğüm de emrede ne zamandır.üstünden bin atlı gecti.canım defterim. benim de üstümden bir tır  gecmiş gibi. benden bağımsız yaşayan bir ben daha olduğunu düşünüyorum yerel yerel.gogol bordelloyu nekadarsevdiğimi hatırlıyorum bu arada.alican,filmkitaptan iyi beni affet.ama olsun ben yine sürprizler yaparım ufak ufak.ol-ma-yan-ke-li-me-ler defterine kaç kişiyiz sahip olan.hepsini toplayıp yakmak istiyorum.bunların yanında hesabı alırken oluşturduğum btün şifrelerin uymayıp saçmasapan birşey denememle şifrenin oluşması gerçekten bir mantık hatası olduğunu kanıtladı.bende veyahut sitede veyahut başka birşey.evet kedileri çk seviyorum mesela çılganın kedisinden korkuyorum ama alışmıştık ama unutmuştur lakinki öyle değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder