7.2.12

tuğrayla konuşuyorum

kadın  hala öksürüyor ben suanda bu cumleyı dışımdan mı  soyluyorum  ınsanlar o yuzden mi bakıyo diye düşünüyorum kadın kibarlıından yanımndan  kalmıyo ama zehirlendi belli dumandan  hala öksürüyo  ve bunu yıne aslında yuzune bakıp mı  soyledım derken  suanla demım kırdıgım cumle arasında egcen mesafe  aklıma geldiğinden yavaş ilerliyo . aslında anda söylemek istedıklerımden baska bişey  soyluyomusuz gibi  mesela suan yaz yazdığımı demin düşündüm  ve yazarken yetişemediğim bir an daha geçirdim  massive attackin ritmlerınde eslık edıyorum  forever girl alyavyu gibi adından bile eminolamdığım .konuşma baloncuğu  olusturup içine  dusununce düşüncelerimi unutmamak adına pipetle çekiyorum okadar uzun gibiydi ki yazdığım
ben bunu dışımdan mı  söyledim.
kadın artık  öksürmüyo derken birden  hıçkırıkmış aslında.
camdan yansımayı  gördüm ve hala görüyorum.okunuyor bence.cunku kafası değişti kollarım tuşa  çok hızlı basan gunesın ıkı hortumlu ganeshi gibi .
eve erken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder