24.2.12

yalancısın beni deli ediyosun aklımın çoğunu  meşgul edip  ben yapmam dediğin bokları  yiyosun orda burda yakınlarımla tanışıp iletişime geçiyosun sırf senin o çevre yapma takıntın ya da içinde yaşadığın büyük  ezikliği  bastırman için. yani çok itici görünüyosun farkına varmıyosun güzel laf yapıyosun ama üçten fazla sey dusunemıyosun.komik oluyo  kendi içinde çelişmeni  dışa bu kadar  vurman seni cidden komik  gösteriyo. benım bunları  buraya yazmam  kadar  en azından ama suanda telefonu acıp  ağzına sıcmak ıstemem ve sıcacak olmam bu sınırımı  bastırmıycak  ve ben bu sekılde aktarıyorum .bu yazıyı  okuyan herhangı  bırısı  lutfen ustune alınsın ben de alınıyım . ve biraz düşünelim. birilerini etkilemek için bir tavırlar sergilemek yalancılıktan başka birşey ifade etmiyo gözümde. midem bulandı vıcık vıcık ilişkiden tahammül edemiyorum taşıyorum. hayır ne haddine sen gidip saçmasapan  hoşlanıyosun ediyosun falan. gerizekalı öyle dikkat çekilmez yani. hani kafanı sikiyim bile demek istiyorum ya . bi insan kendinden nefret ettirmeyi bu kadar iyi nasıl becerebilir. mankafa tribi işte . sıradan.sıradan ötesi.tahta falan. hatta tahta estetik bile yani. cidden estetik. bir sıfatın bir anlamın bir hissin yok.ne bok yersen ye yani. ay sinirlerim bozuldu napıyorum ben de burda oturmuş saçma sapan yazıyorum . işim gücüm yok.kurup kurup saydırıyorum.diken gibi batıyo artıkher hareket yapabileceğim birşey yok  herkesten tez vakitte kurtulmak istiyorum yalnız kalmak kafamı dınlemek ne istediğimi anlamak istiyorum artık  başka bir çözüm-çare bulamıyorum kendime. hasta olmaktansa yalnız olayım dıyorum . kaldı ki herkesı sevmemden başıma geliyor. okadar çoksunuz ki. heryerden birileri. okadar fazla ki. hepsinin derdi okadar ağır ki. herpsi, herkes o kadar yük dolu ve hayatın sillesini yemiş ki. mutlu olmaya sebebp bulamıyosun yanlarında. bir de kasıtsız yardım etme isteğim. kendimi bianda paralarken ulmama yol açıyo yani bu durumda napabilirim dıyorum suanda. üşüdüm iyice ve kafam karıştı .kimseden nefret etmıyorum. ama buna çok yakın bir duyguya sahip oldum sayende bu gece. seni gerizekalı pis ego manyağı  ezik duyarsız düşüncesiz .seni alakasız amaçsız gereksiz .seni hiçolmayasıca.
yani beni bukadar  konuşturdun. ahmak dengesiz .hasta.

3 yorum: