10.3.12

buraya bişeyler mi yazmak zorundayız biz şimdi. herkes yazıyor ve bişeyler yapıyor diye biz de mı yapıyor olmalıyız.düşündüklerimizi yazmıyoruz zaten okunsun istediklerimizi yazmıyor muyuz her seferinde. sanki milyonlar bu yazıyı okuyormuş sanmıyor muyuz yazarken ve kendimizden uzaklaşmıyor muyuz. hasta mıyız kafayı mıyiyoruz.kafamızı muzla börekle falann mı yiyoruz ben anlamadım ki .sabunla mı yiyoruz kafamızı.kitap koleksiyonu mu yapıyoruz mesela ondan bundan kitap almıyomuyuz okuruz diye ve okumuyomuyuz sonrasında. ya da kalemler kağıtlar alıp boyamıyomuymuşuz sonra da sorun mu var diye biz mi soruyolar .ve mesela niçin bazı seyleri biz illa birilerinin yüzünee bağıra bağıra onu  incite incite söylemeliyiz .onlar bilmiyorlar da son bir umut aslında oyle birşey yokmuş gibi yasarken sürekli o an gelmesin ve bana o cumleyı soylemesın derken bizi neden buna mecbur edıyorlar dimi. ve biz herseyden sıyrılırken hep yıkmıyor muyuz aslında. anıları hatırlarken onları güzel yapan insanları çok severken ama ondan kurtulmaya çalışırken . kişiyi cıkarttıgımızda ve o anları hatırlarken yüzünde bir boşluk mu oluyor. benim hiç olmadı. ve ben hep onları hayatımdan cıkarttım. onları cok mu özlüyorum. evet ve hayır. o anları çok özlüyorum onlar şimdi geri gelseler birden kapı çalsa sırayla herkes içeri girse.nekadar boktan olmazmıydı önce kime sarılsam demezmiydim ben .hepsi yabancı olmamışlar mıdır bide. sarılırken onların kokusunu hissettiğimde hayır sen o değilsin demez miydim.derdim kesin. çünkü özlediklerim de kişiler değilmiş. onlar aynı kadıysa da diyelim. ben nereye gitmişim. aklım mı gitmiş aslında benim. onları tam isterken onları görmemiş miyim de şimdi geldiklerinde tanımamışım. kaldı ki gelen olmadı.kimse gelmiycek geri. ilkokuldaki o çocuk bir daha o şekilde olmıycak  ama ben onu hatırlıyorum  şimdi.o anların içimi ısıtması  şimdi bu etkiyi veremiyorken. neden özlüyorum diye sormamın saçmalığı içinde kayboluyorum sonra sormıyyım derken. neyi sormıyım diye soruyorum . döngü bu  .bak küfür ediyorum. ve bak derken kime sesleniyorum aslında. iki soru daha geldi gördün mü?gördün mü? şş.kimsin.aloo

1 yorum: