11.2.13

Kendinin olanı korumak.galiba hepimizin aşamadığı tek problem.önem göstermemek ve kaybetmek.hiçleştirmek.terbiyesizliğe tekabül ediyor gözümde.

Gelelim yok oluşuma ramak kala yok olana.sana bir daha güvenemeyeceğimi çok iyi biliyordum.hatta sen bile biliyordun.
Şaka gibi kırıcı gerçek oldu benim için. Bunu neden önemsediğime gelince bir şekilde hayatıma soktuğum bir hatayı gördüm.çok üzüldüm.herkesin içindeki gizli iyiliği farkedip onu ortaya çıkartmak için bir daha uğraşacak gücü bulabilir miyim bilmiyorum. Ama üzerimden büyük yük kalktı diyebilirim.leşlikten ve fazlalıktan kurtulmuş gibiyim.ama alışkanlıklarım canımı sıkıyor ve özlemek.özlemek gerçek bir güzellik olmasına ramen,yanlış kişiyi özlemek gerçek bir acı çektirici,neden acı çektiğini kavradığında.Hersey cok fazla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder