11.7.10

gossip girl.

çok  ilginçti.öncesinden başlıyim.şimdi kuzenlerim bizdeler dün gece de ben doğukanla knusurken elektrikler kesildi ben de yatakta yatıyodum.içerden de mutlu  aile zıvırtıları sesi geliyodu .halbuki ortada mutlu  bi aile yoktu sadece kuzenlerim gelmişti ve her zamanki gibi insanlara bizim nekadar  düzgün bir aile olduğumuzu  gösterme çabalarındaydılar.herneyse biraz konuştuk..zaten saçma giden  bişeyler var.sinir bozucu.üzücü yıpratıcı.sonra sarjım bitti telefon kapandı. ee elektrik de yok.mesaj atmam gereken insanlar vardı.cevap bekliyolardı benden.telefonu  koydum biyerlere düşünmeye başladım içerdeki ev insanları  beni  bekliyolardı yanlarına.bense yalana dahil olmak hiç istemiyodum.başımın üzerinde uçuşan sinir bozucu sinekle ilgilendim bikaç saniye.gerçekten  çok sinir  bozucu bi ses çıkartıyodu. camı açtım çıksın sinek hazretleri diye fakat hayatımda gördüğüm en gerizekalı sinekti bu.açık camdan çıkamayım çarpıp çarpıp geri dönüyodu . neyse biyerden sonra kolumdaki saatin sesi sinirlerimi bozmaya başladı.çıkartımm masaya attım onu da.sinek  hala çabalıyodu.elinden tutup okula yollar gibi  göndermek istiyodum o sineği.içerdeki insanlar sessiz sinema oynuyolardı.babam beyaz kelımesını anlatmaya calışıp anlatamamış sanırım.alnının akından yola cıkarak  hareket etmiş ve kimse anlamamış bunları konusuyolardı. ben olsaydım anlardım.babamın kızıyım sonuçta bi bağ var istemsiz. neyse sonra uyuyakalmışım.asıl anlatıcağım  olay  bu değildi.bu  öncesiydi.gossip girlle ne alakası var dimi? çok  alaka.devam edelim.