1.2.12

ay  sıkıntıdan yumruğumu falan ısırıyorum suanda.
kaçgündür evde oturuyorum.otura otura şiştim yaşlandım pörsüdüm gençliğimin en güzel  dakikaları  bu evde geçti bir haftada onbeş yaş  yaşlandım
yanaklarımı iki parmağımla sıkıp  oğye falan yaptım demin can sıkıntısından.
çiğdem falan yiycem şimdi de.
bügünün en sıkılanı ben miyim diye  şarkılar söylerken buluyorum kendimi  başlıycam diye önüme dizdiğim birsürü işi  yazıyı reSMİN YÜZÜNE BAKMIYORUM caNIM aıkılıyor oooğğğğğğğ KAYIIŞ  KOPTU  KAPTAAN OOĞĞĞĞĞbalık  koktu  baştan.
ne güzel  şeyler hatırladım ama aslında şu  odanın heryerınde birilerine ait eşyalar var birilerine ait kalıntılar döküntüler.baktıkca eskıyı hatırlıyorum güzel şeyler hissediyorum dönüyorrum bazı  dakikalara sonra yatarken dans edıyorum sıkıntıdan yemekler yapıyorum üstüne kimsenin yemesıne fırsat  kalmadan bitiriyorum denizin dibinde demirden evdeyim aağdeta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder