7.4.13

bu sefer ben adım atmayacağım.
oldukça tepkisiz kalacağım.
içimden gelmiyor çünkü.
içimden sadece görmek geliyor.
yorum yapmak bile gelmiyor.
kısa sürelik ayrılıklarda kız arkadaşının arkasından konusan leş erkek gibi olma.
geri döneceğin yer o oluyor çünkü.
o kadar yalnız kalıyorsun ki.acizlikten ona dönüyorsun ve özlemek diye adlandırıyorsun belki.
ya gercekten git ve silin,ya da ilişkinden ödün verme.
yaşadıklarına saygı duy.
karakterini sevdir ki biz de size saygı duyalım.
ama karakterin olumludan çok olumsuz olarak konusturuyorsa kendini,başkalarını karaktersizlikle eleştirme,lütfen yapma.
buralar hep benim.
benimdi eskiden de.
hiçbir harfim başkasının özgürlüğünü engellemeyecek burda.
paylaştıkça çoğalan sevgi diye düşün.
algı kapın kapalıysa bişey diyemem.
yoruldum çünkü demeye.
öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder